یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۲:۲۸

تجلی توسعه و توانمندی پتروفرهنگ در بزرگرترین رویداد پتروشیمی کشور

غرفه هلدینگ پتروفرهنگ یکی از پربازدیدترین غرفه‌ها در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بود که با برگزاری بیش از 120 نشست مدیریتی و کارشناسی و انعقاد چندین تفاهم نامه و قرارداد، درخشید.

به گزارش “راهبرد انرژی“، در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، هلدینگ پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه با حضور فعال و موثر، گام بلندی در مسیر تحقق اهداف ترسیم‌شده خود برداشتند.

غرفه هلدینگ پتروفرهنگ در این نمایشگاه میزبان مسئولان مختلف از جمله دکتر علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و‌ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهندس مرتضی شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، دکتر مجید امیدی شهرکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت نفت، دکتر مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، دکتر فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت و برخی دیگر از مدیران ارشد بانک‌های مختلف کشور، مدیران عامل شرکت‌های نفتی، پتروشیمی و صنعتی و تجار و بازرگان داخلی و خارجی بود.

همچنین پتروفرهنگ در نمایشگاه میزان مدیران ارشد نظام بانکی کشور بود. مدیران ارشد بانک تجارت، ملت، رفاه، شهر و پست بانک از جمله کسانی بودند که با حضور در غرفه پتروفرهنگ با مدیران هلدینگ به گفتگو پرداختند.

حرکت هدفمند پتروفرهنگ برای بهره گیری از توان علمی و فناوری ملی

هلدینگ پتروفرهنگ و شرکت ماشین سازی اراک در راستای حمایت و بهره گیری از توان علمی و فناوری ملی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند که بر اساس این تفاهم نامه یکساله، ماشین سازی اراک و پتروفرهنگ در زمینه تامین تکنولوژی طرح ها، تامین منابع مالی و همکاری در ساخت تجهیزات مورد نیاز سه طرح شیمیایی لاوان، آریا و مهتاب پارسیان همکاری خواهند کرد.

همچنین هلدینگ پتروفرهنگ در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با پژوهشگاه صنعت نفت تفاهم نامه همکاری در راستای ایجاد تنوع در سبد سرمایه گذاری، توسعه و بومی سازی فناوری‌ها و حمایت از تولید دانش بنیان داخلی امضاء کرد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.

منبع: روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی