شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ – Saturday 21 September 2024

ساعت: ۲۳:۰۷

پیام تبریک مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به مناسبت روز کار و کارگر

مهندس باتمانی مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ، در پیامی به مناسبت روز کارگر ، این مناسبت را به جامعه کار و تلاش به ویژه کارگران شریف شرکت مخازن سبز تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش “راهبرد انرژی“، یازدهم اردیبهشت ماه روز تجلیل از خدمات بزرگمردان و شیرزنان شریفی است که با نیروی اندیشه و خلاقیت خود و نیز به مدد بازوان توانمند و روحیه سختکوشی و مجاهدت مثال‌زدنی، نقش‌آفرینان اصلی عرصه کار و خدمت هستند و عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان می‌آورند.

نکوداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف ، مؤمن و صبور فرصت مغتنم و بی نظیری است تا به تأسی از پیامبراعظم (ص) زحمات بی بدیل آنان را ارج نهاده و از زحمات شبانه روزی این عزیزان قدردانی نماییم بر همگان مبرهن است علیرغم پیشرفت و توسعه تکنولوژی هنوز جوامع بشری چرخش امور جاری و زندگی خود را مرهون دستان پرتوان قشر محترم کارگرمی باشند.

اینجانب با تبریک روز جهانی کارگر و ضمن تقدیر از زحمات همه تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور و جامعه عزیز و عظیم کارگران، تلاش‌های شبانه‌روزی همه کارگران به ویژه کارگران شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه را ارج نهاده و سلامتی، سعادت و بهروزی همه عزیزان را از خداوند متعال، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت مسئلت دارم.

محمدسجاد باتمانی
مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی