یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۲:۲۹

پیام مهندس باتمانی به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

به گزارش “راهبرد انرژی“، متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ (آیه ۵ سوره قصص)
با تازه شدن بهار، برگی دیگری از تقویم انقلاب اسلامی در دوازدهم فروردین ماه که سالروز حماسه بزرگ ملت ایران در تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی ورق خورد.
دوازده فروردین یکی از سر فصل‌های تاریخ انقلاب است و روز حماسه یک ملت است. در روز پربرکت ۱۲ فروردین که روز جمهوری اسلامی ایران نامیده شده است، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت.
اینجانب شایسته می دانم در سالروز این طلوع شکوهمند، ملی و اسلامی ، با یادآوری این دستاورد بزرگ و تاریخی مراتب تبریک و تهنیت صمیمانه خود را به همه مردم عزیز و کلیه جهادگران عرصه تولید و صنعت بویژه شما یکایک همکاران ارجمند و سرمایه های ارزشمند در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ابراز نموده و استمرار توفیق و پیروزی را با استعانت از خداوند متعال برای همگان مسئلت دارم.
امید است در تقارن نیکوی این روز شکوهمند با برکات معنوی ماه مبارک رمضان در سالی که مزیّن به نام “جهش تولید ، بامشارکت مردم” است بتوانیم در پرتو توجّهات امام عصر (عج) با اتحاد، همبستگی و همدلی، با کوشش بیشتر در عرصه تولید، پاسدار شعار ملکوتی ” استقلال ، آزادی، جمهوری اسلامی ” باشیم.

محمدسجاد باتمانی
مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

منبع: روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی