یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۰:۰۸

پیام مهندس باتمانی مدیر عامل شرکت مخازن سبز به مناسبت روز جهانی قدس

دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان وظیفه اسلامی همه ماست.

به گزارش “راهبرد انرژی“، مهندس باتمانی مدیر عامل این شرکت در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از کارکنان شریف مخازن سبز جهت حضور در این حماسه باشکوه دعوت نمود.

روز قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی است که با رهنمودهای امام راحل امروز آزادی‌خواهان جهان به این ندا لبیک می‌گویند. قطعاً سیل امیدواران به نصرت الهی در این جمعه از ماه رمضان، یک بار دیگر در برابر استکبار و رژیم جنایتکار صهیونیستی می‌ایستد تا ثابت کند فلسطین محور وحدت جهان اسلام و قدس در آستانه آزادی است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای راه آزادی فلسطین و قدس شریف و نیز شهیدان والامقام محور مقاومت به ویژه سرداران شهید اسلام در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، از آحاد مردم انقلابی به خصوص همکاران گرامی در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه دعوت میکنم همصدا با امت اسلامی در جای جای عالم با مشارکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بر لزوم مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی و توسعه ابعاد مقابله با نظام استکبار و سلطه تأکید کرده، و مدیران و کارکنان شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه نیز همپای اقشار گوناگون ملت ایران در سراسر کشور در این راهپیمایی دشمن شکن شرکت می‌کنند و با آرمان‌های امام خمینی کبیر(ره) و مقام معظم رهبری در دفاع از قدس شریف پیمانی دوباره می‌بندند.

منبع: روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی