یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۷:۵۸

مدیر کل بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیر عامل وزارت نفت:

جشن خاموشی مشعل های گازی برگزار می شود

مدیرکل HSE وزارت نفت گفت: راهبرد حذف مشعل های گازی با جدیت تمام توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دست پیگیری است و امیدواریم در آینده نزدیک جشن خاموشی مشعل های گازی را برگزار کنیم.

به گزارش “راهبرد انرژی“،مظاهر انصاری مدیرکل HSE وزارت نفت در گفتگویی در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار کرد: مجموعه وزارت نفت نگاهی یکپارچه و راهبردی به مقوله بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیر عامل دار.

وی افزود: تخصصی شدن و یکپارچگی در این واحد ها در تمام مجموعه صنعت نفت به ویژه صنعت پتروشیمی دنبال می شود و به دنبال رشد و ارتقای تمام فعالان صنعت در این حوزه هستیم.

انصاری ادامه داد: حذف مشعل های گازی در صنعت پتروشیمی به عنوان یک راهبرد توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی با جدیت در حال انجام است و خوشبختانه پتروشیمی ها در راستای صیانت از محیط زیست فعال هستند.

وی با بیان این که تمام طرح های پتروشیمی با پیوست های زیست محیطی اجرا می شوند، گفت: پتروشیمی ها در زمینه فعالیت های زیست محیطی همواره پیشرو بوده اند و امسال در یک برنامه زمان بندی به سوی محیط زیستی سالم گام برداریم و جشن خاموشی مشعل ها را در این صنعت برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی