به گزارش “راهبرد انرژی“،شرکت شیمیایی لاوان در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط و صلاحیت و دارای تجربه و توان مالی لازم جهت اجرای کلیه عملیات ساختمانی غیر صنعتی(ابنیه، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی) و محوطه سازی تا مرحله بهره برداری، مربوط به ساختمان اداری این واحد پتروشیمی به صورت EPC ، اقدام به برگزاری مناقصه عمومی(یک مرحله ای) همراه با ارزیابی کیفی نماید.
لذا متقاضیان محترم می توانند جهت دریافت اسناد به شرح ذیل اقدام فرمایند:
- محل اجرای کار: عسلویه، فاز دو پتروشیمی، جنب پتروشیمی هنگام و کیان
- شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی):
- داشتن شخصیت حقوقی و ارائه مدارک ثبت شرکت شامل: آگهی روزنامه رسمی، اساسنامه، آخرین تغییرات، کد اقتصادی و شناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر(فکس).
- دارا بودن گواهینامه صلاحیت پیمانکاری معتبر رتبه 2 در گروه ابنیه و رتبه 3 در گروه تاسیسات به صورت توأمان قابل استعلام در سامانه ساجار همراه با وجود ظرفیت آزاد آن پایه الزامی میباشد.
- داشتن تجربۀ کافی در زمینۀ مرتبط با موضوع خدمات پیمانکار، ارائه تأییدیه ها و نمونه قراردادهای مرتبط با موارد مذکور و تسلیم مدارکی که نشانگر حُسن سابقه در کارهای قبلی باشد.
- دارا بودن مجوز فعالیت از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و همینطور مجوز شرکت در مناقصه قابل استعلام در سامانه این سازمان ضروری است.
- ارائه توان تجهیزاتی و ماشین آلات به همراه اسناد مربوطه
- قراردادهای اموال غیر منقول شرکت
- داشتن صورت های مالی حسابرسی شده 3 سال گذشته و ارائه مدارک جهت ارزیابی توان مالی.
- گواهی حد اعتبار بانکی به مبلغ هزار میلیارد ریال معادل صد میلیارد تومان
- تکمیل و تسلیم کلیه فرم های ارزیابی همراه با پاکات مناقصه
- داشتن گواهی نامه معتبر صلاحیت ایمنی پیمانکاران از اداره کار
- لیست های بیمه دو سال آخر
- اظهارنامههای مالیاتی
- مهلت و نحوه خرید اسناد مناقصه:
- مناقصه گران تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 21/01/1403می بایست به صورت غیرحضوری اقدام به ارسال نامه اعلام آمادگی و رزومه شرکت به پست الکترونیکی واحد مناقصات شرکت شیمیایی لاوان به آدرس Tenderlavan@lavanch.com نمایند که پس از تایید واحد مناقصات، اسناد مناقصه از همین آدرس به مناقصه گران ارسال خواهد شد. شایان ذکر است که فرآیند دریافت اسناد مناقصه در روزهای تعطیل نیز انجام خواهد شد.
- مهلت و نحوه ارسال مدارک شرکت در مناقصه:
مناقصه گران می بایست اسناد خود را در چهار پاکت حاوی پاکت اسناد ارزیابی کیفی، پاکت ” الف” (ضمانت نامه شرکت در مناقصه)، “ب” ( اسناد فنی) و “ج” (پیشنهاد مالی) تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 26/01/1403، به آدرس پستی شرکت شیمیایی لاوان به نشانی تهران، بلوار میرداماد، خیابان نساء، کوچه پیرزاده، پلاک 38، واحد102 تحویل و رسید دریافت نمایند.
لازم به ذکر است که شرکت در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار بوده و هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه می باشد.