یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۱۰:۵۷

ویدئو خوش خبر از پتروفرهنگ/ از نصب تجهیزات ساخت ایران در پتروشیمی دنا تا کاشت ۵ هزار نهال توسط پتروشیمی سبلان

روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ این هفته سری جدید ویدئو خوش خبر را با رویکرد نگاهی اجمالی به رویدادهای امیدبخش هلدینگ و شرکت‌های تابعه منتشر کرد.

به گزارش “راهبرد انرژی“،نصب تجهیزات فرایندی و مبدل‌های حرارتی ساخت ایران در پتروشیمی دنا، کاشت 5 هزار نهال حرا توسط پتروشیمی سبلان و اعطای نشان محیط زیستی به پتروشیمی مروارید تنها بخشی از اخبار امیدبخش پتروفرهنگ در هفته گذشته بوده است.

تصفیه‌ پساپ صنعتی پتروشیمی مروارید واحد نمونۀ محیط‌ زیستی شد

*در همایش انتخاب پروژه‌‌های برتر محیط‌زیستی باعنوان “رویش” و در راستای نیل به توسعه پایدار، توسط سازمان منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس که با حضور معاون رئیس جمهور و مقامات کشوری و استانی در هتل نخل کنگان برگزار شد، نشان این رویداد محیط‌زیستی به پتروشیمی مروارید تعلق گرفت.

کاشت 5 هزار نهال حرا توسط پتروشیمی سبلان

در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت صنایع پتروشیمی سبلان و با حضور مردم، نهادها، سازمان‌ها و ادارات در حوزه محیط زیست، همسو با «پویش ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت» به دستور رئیس جمهور و با هدف حفظ محیط زیست و احیاء و ترمیم جنگل‌ها، با شعار «کاشت یک نهال، رویش یک زندگی» تعداد 5000 اصله درخت حرا در پارک ساحلی شهر بنک کاشته شد.

نصب تجهیزات فرایندی و مبدل‌های حرارتی ساخت ایران در پتروشیمی دنا

*عملیات اجرایی و نصب تجهیزات فرآیندی و مبدل‌های حرارتی پتروشیمی دنا، با حضور مرتضی شاه‌میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و دیگر مدیران ارشد منطقه و در راستای حمایت از شرکت‌های تولید کننده و دانش بنیان داخلی انجام و عملا پیشرفت این پروژه به 82 درصد رسید.

تا هفته بعد و خبرهای خوش دیگر از هلدینگ پتروفرهنگ بدرود.

منبع: روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی