یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۱:۰۱

ویدئو خوش خبر از پتروفرهنگ/ از ارزآوری ۲۵۹ میلیون دلاری پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه تا عملیات نصب تجهیز D-3003 در پتروشیمی دنا

روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ این هفته سری جدید ویدئو خوش خبر را با رویکرد نگاهی اجمالی به رویدادهای امیدبخش هلدینگ و شرکت‌های تابعه منتشر کرد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، روایتی از دو روز پرکار دکتر زارع‌پور در عسلویه، ارزآوری ۲۵۹ میلیون دلاری پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و عملیات نصب تجهیز D-3003 (درام) با ۷۴ تن وزن در پروژه پتروشیمی دنا تنها بخشی از اخبار امیدبخش پتروفرهنگ در هفته گذشته بوده است.

دو روز پرکار دکتر زارع‌پور در عسلویه؛ از نشست با کارکنان تا بررسی روند اجرایی پروژه‌ها

دکتر جواد زارع‌پور، مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ در سفری دو روزه به عسلویه، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات پروژه‌های در دست اجرا از جمله پتروشیمی‌های دنا، سیراف انرژی و شیمیایی لاوان و همچنین طرح‌های سبلان و کیمیای پارس خاورمیانه قرار گرفت.

ارزآوری ۲۵۹ میلیون دلاری پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه

دکتر مهرداد مظفری، سرپرست پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه، در نشست مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت گفته است: فروش ۹۴۴ هزار تن محصول متانول و ارزآوری قریب به ۲۵۹ میلیون دلار در سال مالی گذشته در شرایطی به دست آمد، که به دلیل قطع مکرر یوتیلیتی و گاز، میزان قابل توجهی از ظرفیت تولید از دست رفته بود.

دنا در مسیر توسعه

عملیات نصب تجهیز D-3003 (درام) با ۷۴ تن وزن در پروژه پتروشیمی دنا انجام شد.گفتنی است تمام مراحل طراحی، ساخت و نصب توسط متخصصان ایرانی انجام شده است.

همچنین نصب پارت اول از فلر پتروشیمی دنا در حال انجام است.

تا هفته بعد و خبرهای خوش دیگر از هلدینگ پتروفرهنگ بدرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی