یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۲:۲۹

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

محمدسجادباتمانى مدیرعامل در پیامی فرارسیدن عید بزرگ نیمه شعبان و هفته گرامیداشت مقام سربازان گمنام امام زمان(عج)را تبریک گفت .

به گزارش “راهبرد انرژی“،متن پیام بدین شرح است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَهَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ

پانزدهم شعبان سالروز ولادت با سعادت و پر برکت دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، یگانه منجی عالم بشریت، خاتم الاوصیا و مفخر الاولیاء، حضرت حجت بن الحسن العسکری مهدی موعود (عج الله تعالی فرجه الشریف) و نقطه عطف اعیاد شعبانیه و پیام‌آور ظهور حضرت مهر و دوستی است که روزی با طلوع خود گرمابخش جهان و امید مستضعفان خواهد بود. یگانه منجی عالم بشریت که تمام پیامبران و امامان مژده ظهورش را داده اند و همواره گفته اند که با آمدنش بساط ظلم و ستم برچیده شده و پیام مهربانی و مودت را بر همه عالم طنین انداز می کند.

او که وجود مطهرش عرشیان را تسبیح گوی و فرشیان را در انتظار نشانده و بر ماست که در عصر غیبت با بهره گیری از تعالیم حیات بخش دین مبین اسلام و انتظار فرج و فراهم نمودن زمینه ظهورش، در اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ظلم و ستم، زمینه ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم. چه مبارک مولودی که وجود مطهرش جهان را از شر ظالمان و ستمگران تطهیر، زمین را پر از عدل و داد کرده و کاخ‌های ظلم و ستم را فرو می‌ریزد. خجسته باد میلاد نوری که سحر با شبنم لطفش بیدار می‌شود و خورشید در انتظار سلامش طلوع می‌‌کند.

اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حجت الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری را به مردم متدین ولایت مدار و همه منتظران آن حضرت تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم

محمدسجاد باتمانی
مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی