یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۲:۴۰

تکمیل زنجیره ارزش یکی از اولویت‌های جایزه تعالی صنعت پتروشیمی است

رئیس شورای سیاست‌گذاری جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، تکمیل زنجیره ارزش را یکی از اولویت‌های دبیرخانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی عنوان و افزود: سند توسعه زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی با جایزه تعالی به مرحله اجرا می‌رسد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، علی‌محمد بساق‌زاده، در مراسم اختتامیه دهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اظهار کرد: صنعت پتروشیمی با بیش از نیم قرن خدمت‌رسانی به کشور، جایگاهی ویژه‌ در اقتصاد ملی دارد.

وی تکمیل زنجیره ارزش را یکی از اولویت‌های دبیرخانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی دانست و افزود : سند توسعه زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی با جایزه تعالی به مرحله اجرا می‌رسد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جایزه تعالی صنعت پتروشیمی گفت: جهت‌گیری‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای افزایش ارزش افزوده و خودکفایی در زنجیره تأمین محصولات پایین‌دستی است که با بازوی توانمند جایزه تعالی صنعت پتروشیمی به مرحله اجرا خواهد رسید.

بساق زاده تصریح کرد: اقدام‌های شرکت‌ها برای رفع موانع تولید از دیگر اولویت‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی است که اقدام‌های شرکت‌ها ارزیابی و برای الگوبرداری به دیگر شرکت‌ها معرفی می‌شود.

دبیرخانه جایزه تعالی در حوزه های توسعه قابلیت های زنجیره تامین ، بهره وری عوامل تولید و افزایش سطح ایمنی و صیانت از محیط زیست مورد تأکید قرارداده و در فرایندهای ارزیابی در رأس موارد با اهمیت قرار داده است .

دهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با حضور سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت، عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت وگاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) و با شعار «رشد تولید با رویکرد تقویت زنجیره تأمین» در مرکز همایش‌های ببن‌المللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این دوره از جشنواره قدردانی شد.

منبع: نیپنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی