یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۱۳:۰۸

رئیس امور روحانیون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران درپالایشگاه اصفهان عنوان کرد:

نیاز امروزروحانیون آگاهی ازشیوه های جدید جذب مخاطب است

نشست هم اندیشی ائمه جماعات کشور و فعالان فرهنگی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ۱۲ اسفند ماه جاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکترسید محسن ذوالفقاری ، مشاور فرهنگی مدیرعامل و رئیس امور روحانیون وستاد اقامه نماز شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ، همچنین ائمه جماعات شهرهای اراک،اصفهان ، قزوین ویزد،شهرکرد به میزبانی هلدینگ پترو پالایش اصفهان درسالن شهرک شهید محمد منتظری برگزارشد .

به گزارش “راهبرد انرژی“، دکترسیدمحسن ذوالفقاری ، مشاور فرهنگی مدیرعامل و رئیس امور روحانیون وستاد اقامه نماز شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، در این نشست هدف از برگزاری این نشست را اقامه نمازو ترویج فرهنگ اسلامی در راستای بهبود عملکرد و تاثیر گذاری در محیط کارعنوان کرد و افزود: در این نشست کارگاه های یکروزه درراستای ضرورت مهارت افزایی،مدیریت فرهنگی،تکنیک های جذب مخالف، جریان شناسی انقلاب و روش پاسخگویی به شبهات انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی تصریح کرد:هدف از برگزاری این دوره ها در استان های مختلف انتخاب و تجلیل از خادمین نماز خانه ها ، تعیین هیات امناء نمازخانه ها ،ارتباط ائمه جماعات و کارکنان در مجموعه ها ازطریق شبکه های مجازی ، ارزیابی فعالیت های فرهنگی، انقلابی و دینی ،ارتباط گیری ائمه جماعات در مناسبت های تبریک و تسلیت برای خانواده ها ،انجام فعالیت های اثرگذاردربالا بردن معرفت روحی- دینی کارکنان است.

حجت الاسلام ذوالفقاری، ادامه داد: اهتمام به برگزاری و اجرای تقویم مناسبتی سال آینده با توجه به امکانات بودجه فرهنگی هرمرکز به تناسب محیط ارائه گزارش برای رتبه بندی فعالیت های ائمه جماعات ، برگزاری کارگاه های تخصصی – آموزشی (ویژه روحانیون و فعالان فرهنگی)، برگزاری اردوهای تفریحی ، آموزشی ،کارگاهی برای خانواده کارکنان، فعالیت کمیته جوانی جمعیت و برنامه های تشویقی ، فعالیت ائمه جماعات در جهت مشاوره کارکنان و خانواده آنان، برگزاری جشن تکلیف پسران و دختران،برگزاری کارگاه های تخصصی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است که باید توسط روحانیون و ائمه جماعات در شرکت ها و شهرک های زیر مجموعه به اجرا در آید .

وی تغییر رویکرد ها را برای بستری برای ارائه پتانسیل ها عنوان کرد و افزود: رو حانیون باید به عنوان مربی دینی تفکر و نظرات شان به روز باشد تا بتوانند قشر کنونی را با خود همراه کنند .

مشاور وزیر و رئیس امورروحانیون و ستاد اقامه نماز شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، با اشاره به رویکرد مثبت دکتر محسن قدیری درپترو پالایش اصفهان برای انجام فعالیت های دینی و فرهنگی گفت:باید از بستری که امروز مدیران برای انجام فعالیت های خوب فرهنگی در واحد های مختلف شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی فراهم کرده اند به خوبی استفاده شود.

وی با تاکید به اینکه یک روحانی باید درمحیط کار خود دارای شرح صدر و اخلاق نیکو باشد ادامه داد:نشست های فرهنگی به صورت دوره ای در شهر های تهران،اصفهان،همدان،آبادان، تبریز،شیراز، مشهد برگزار میشود .

حجت الاسلام ذوالفقاری، بیان داشت: درشرکت های پالایش و پخش کشور حدود ۱۷۰ ائمه جماعات داریم که هر یک از آنان به عنوان پدران معنوی می توانند در مجموعه های خود تاثیر گذار باشند.

وی با اشاره به اینکه نیاز امروزروحانیون آگاهی ازشیوه های جدید جذب مخاطب است افزود: یک روحانی باید مهارت های لازم را برای انتقال مفاهیم و جذب مخاطب داشته باشد .

منبع: روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی