یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۱۵:۵۷

پست برق ۴۰۰ کیلو ولت پالایشگاه اصفهان بهره برداری شد

مجری طرح پالایشگاه جنوبی هلدینگ پتروپالایش اصفهان از بهره برداری پست برق ۴۰۰ کیلو ولت این شرکت درسکوی LPG پالایشگاه اصفهان خبر داد .

به گزارش “راهبرد انرژی“،مهندس محسن قبادی ، با اشاره به بهره برداری از پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در پالایشگاه جنوبی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: با بهره برداری از این پست تامین برق ۲۰ بازوی بارگیری LPG که قبلا از سمت شرکت پخش فرآورده های نفتی انجام میشد بی نیاز شده و تامین برق از این پس در سایت LPG پالایشگاه اصفهان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای این سایت برق تاکنون ۳۳ میلیون یورو هزینه طراحی ، خرید و نصب اختصاص یافته است گفت : این سایت درمدت ۱۵ ماه توسط متخصصان داخلی ساخته شده است . این طرح همچنین آورده مالی بسیارخوبی برای پالایشگاه به همراه دارد.

مهندس قبادی، با اشاره به اینکه تا پایان سال ۲۰ بازوی بارگیری تجهیز می شود افزود : برای ساخت و راه اندازی این سایت یک میلیون ۸۰۰ هزار نفر ساعت تلاش و فعالیت انجام شده است .

مجری طرح پالایشگاه جنوبی هلدینگ پتروپالایش اصفهان تصریح کرد : این پست ؛ برق مورد نیاز برای شرکت های مشعل پویا و راهبر ترابر انرژی را تامین خواهد کرد .

همچنین رئیس مهندسی برق شرکت هلدینگ پتروپالایش اصفهان در گفتگو با روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان درباره ویژگی های فنی پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در پالایشگاه اصفهان گفت:خوشبختانه با نصب پست برق طرح LPG لودینگ پالایشگاه اصفهان تکمیل و مجهز به یک پست برق مستقل گردید.

محسن هامانی ، افزود : این پست شامل پست برق شماره ۳۶ میشود که از پست برق فرعی شماره ۳۳ تغذیه می شود اقدامات ساختمانی ، نصب تابلو و ترانس انجام شده و به مرحله تست برقداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در ۵ اسفند ماه ترانس خط A به صورت آزمایشی برق دار شد و در اختیار پیمانکار قرار گرفت تا پس از تست های نهایی برق دار شود افزود : کلیه تجهیزات برای این سایت به وسیله شرکت ایران ترانس انجام شد و نصب تجهیزات به وسیله شرکت mc انجام شد همچنین نظارت بر تست ها به دست متخصصان پالایشگاه اصفهان انجام شد .

منبع: روابط عمومی وبین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی