شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ – Saturday 21 September 2024

ساعت: ۲۳:۵۶

گزارش تصویری غرفه هتکو در نمایشگاه ایران پتروکم

شرکت دانش بنیان هتکو HATCO از شرکتهای پیشتاز در ساخت داخل در نخستین همایش و نمایشگاه ایران پتروکم حضور دارد و در غرفه خود میزبان بازدیدکنندگان است.

به گزارش “راهبرد انرژی“، نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم (IranPetrochem) با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌ها و نمایشگاه‌های جزیره کیش درحال برگزاری است.
شایان ذکر است که شرکت دانش بنیان هتکو  یک شرکت پیشرو در صنعت کمپرسور و تولید گازهای صنعتی با فروش 220 میلیون دلاری در سال 2023 است. این شرکت در زمینه ساخت و احداث پکیج ها و پلنت های هوای ابزار دقیق، تولید گازهای صنعتی به روش های مادون سرد و جذبی، پکیج های صنعتی تولید گاز هیدروژن و کمپرسور پکیج های گازهای فرآیندی فعالیت می نماید. این فعالیت ها شامل فازهای مهندسی و طراحی، بازرگانی و تامین کالا، ساخت و تولید، بازرسی های فنی، نصب و راه اندازی و آموزش های بهره برداری و … تحت سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) می باشد. راه حل ها، فناوری ها و عرضه خدمات با کیفیت به تمامی صنایع هدف و مشتریان هتکو مبتنی بر رسالت این شرکت درحصول موفقیت و رضایتمندی کامل کلیه ذینفعان بوده و علاوه بر نیاز مصرف کنندگان نهایی، استاندارهای ایمنی و محیط زیستی را نیز در بر می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی