به گزارش “راهبرد انرژی“، نخستین روز حضور پتروفرهنگ در این نمایشگاه با برگزاری جلسات مختلف کارشناسی، نشستهای مدیریتی و جلسات تبادل تجربیات متخصصات همراه بود.
تامین مالی، رایزنی جهت شناسایی شرکت های دانش بنیان توانمند در حوزه های کاری مورد نیاز شرکت های زیرمجموعه و همچنین معرفی فرصت های سرمایه گذاری هلدینگ محور جلسات برگزار شده در این روز بود.
بازاریابی و شناسایی بازارهای جدید فروش محصولات تولیدی شرکتهای زیرمجموعه نیز از دیگر اهداف حضور در این نمایشگاه بود که باحضور کارشناسان بازرگانی، پیگیری و به جلسات مختلف منتهی شد.
ایجاد ارتباط مستقیم با صاحبان دانش فنی، تامین کنندگان،سازندگان تجهیزات و قطعات صنعتی با رویکرد حمایت از تولید داخلی و همچنین پایین آوردن قیمت تمام شده تجهیزات در تکمیل پروژههای پتروفرهنگ نیز در این روز دنبال شد.
همچنین باتوجه به استقبال بازدیدکنندگان از غرفه پتروفرهنگ و شرکتهای تابعه در این نمایشگاه، توانمندیها و تولیدات این هلدینگ به نمایش گذاشته شد.
این نمایشگاه با حضور بیش از ۴ هزار متخصص صنعت پتروشیمی در فصایی به وسعت ۲۱ هزار مترمربع و با برگزاری ۳۲ کارگاه تخصصی تا ۲۹ بهمن ماه دایر خواهد بود.
پتروفرهنگ در غرفه ۱۱۸ میزبان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است.