یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۵:۰۶

برگزاری دومین دوره آموزشی مدل تعالی سازمانی EFQM:2020 در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در راستای حضور در دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

در ابتدای این جلسه، دکتر موسوی مدیرحوزه مدیرعامل ضمن خوش آمد و خیر مقدم به حاضرین ، خواستار همکاری همه‌ واحدها برای حضوری موفق در این دوره جایزه تعالی شد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، براساس این گزارش؛ واحد سیستم ها و روشهای مدیریت طرح، برنامه و فاوا، به عنوان متولی طرح تعالی در شرکت، دومین دوره یک روزه آشنایی مدیران، روسا و کارکنان کلیدی شرکت با مدل تعالی EFQM سال ۲۰۲۰ را برای حفظ آمادگی حضور در ارزیابی دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی برگزار نمود.

مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) فراگیرترین مدل در میان مدلهای جهانی کیفیت می باشد، و سازمانها و ارگانهای مختلفی در کشور نسبت به ارزیابی سازمانها بر اساس نسخه سال ۲۰۱۳ این مدل اقدام می نمایند.

صنعت پتروشیمی نیز به ابتکار شرکت ملی صنایع پتروشیمی و همت دبیرخانه جایزه تعالی، تا کنون در بیش از ۹ دوره برگزاری ارزیابی تعالی، نسبت به ارزیابی شرکتهای فعال در صنعت اقدام نموده است.

دبیرخانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی تنها مرجعی است که همگام با تغییرات مهم در آخرین نسخه جهانی این مدل (ورژن سال ۲۰۲۰) نسبت به برگزاری ارزیابی شرکتها از طریق ارزیابان خبره و آموزش دیده اقدام می نماید.

نسخه ۲۰۲۰ این مدل با تغییرات مهم خصوصا با لحاظ نمودن ابر روندها (Mega trends) و بررسی اکو سیستم و تغییراتی دیگر، معیارهای مناسبی را جهت مواجهه شرکتها با تغییرات سریع و غیر قطعی داخلی و جهانی ارائه می نماید که در شرایط تحریم های ظالمانه کشور، می تواند با بهره گیری صحیح و آگاهانه راهگشا باشد.

در این دوره آموزشی که با استقبال مدیران، روسا و کارکنان کلیدی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه برگزار شد؛ مهندس آرش کاکاوند مدرس دبیرخانه جایزه تعالی به دعوت شرکت، نسبت به تدریس و بازآموزی معیارهای مدل تعالی EFQM:2020 و جایزه‌ تعالی صنعت پتروشیمی اقدام نمود.

گفتنی است شرکت جوان مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در نخستین حضور خود در این رویداد (نهمین دوره: سال ۱۴۰۱) موفق به کسب تقدیرنامه دو ستاره گردید و در سال جاری با تداوم اهتمام ویژه مدیران خود به رویکرد تعالی نسبت به شرکت در دهمین دوره ارزیابی جایزه تعالی اقدام نموده است.

منبع: روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی