یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۱۳:۵۶

همایش شرکت راهبر ترابر انرژی با مشارکت جمعی از مالکین جایگاه سوخت استان اصفهان

مدیران جایگاه های سوخت استان اصفهان به دعوت شرکت راهبر ترابر انرژی، گرد هم آمدند.

به گزارش “راهبرد انرژی“، با امضای تفاهم نامه سه جانبه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت راهبر ترابر انرژی با موضوع اجرای برندینگ جایگاه های سوخت تحت نام پالایشگاه اصفهان، ضرورت همسویی جایگاه ها با شرکت مجری طرح و شرح انتظارات این شرکت از جایگاه داران ایجاد شد.
طی این همایش مدیران جایگاه ها ضمن آشنایی با فعالیت های متنوع شرکت راهبر ترابر انرژی، از ضرورت اجرای طرح برندینگ و مزایای آن مطلع شدند و با طرح پرسش ها و دغدغه های خود از مدیرعامل شرکت راهبر ترابر انرژی و نیز معاون نظارت و راهبردی شرکتهای هلدینگ پتروپالایش اصفهان، علاقمندی خود را برای الحاق به این طرح اعلام نمودند.
ابراهیم کاویانی پور، مدیرعامل راهبر ترابر انرژی در این گفتگوی صمیمانه و مستقیم با جایگاه داران اظهار داشت: کاهش تصدی گری دولت، زنجیره ارزش فراورده های نفتی، ساماندهی وضعیت جایگاه ها، تسریع و تسهیل امر خدمت رسانی و ایجاد فضایی که زاینده و پدیدآورنده حس خوب برای مصرف کننده باشد، از دلائل روی آوردن هلدینگ پتروپالایش اصفهان به اجرای طرح برندینگ می باشد.
همچنین مجید شهسواری، معاون نظارت و راهبردی شرکتهای هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مدعوین این همایش اطمینان داد با رویکرد توسعه ای هلدینگ پتروپالایش اصفهان، الحاق جایگاه داران به این طرح، دربردارنده امتیازات بلندمدت برای آنان خواهد بود و آنان می توانند هلدینگ را بعنوان پشتیبانی محکم در حمایت از حقوق خود و همراه در تحقق برنامه هایشان بدانند.
این همایش با مشارکت جمعی از مالکین جایگاه سوخت استان اصفهان در محل سالن اجتماعات شهرک شهید منتظری برگزار شد و حسن ختام آن، بازدید از پالایشگاه اصفهان و تجهیزات مختلف آن بود.

منبع: روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی