یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۶:۰۸

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت روز زن

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و گرامی‌داشت روز زن و مقام مادر پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و گرامی‌داشت روز زن و مقام مادر پیام تبریکی را صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است…

فاطمه گویاترین فریاد عشق روح سبز عاطفه، همزاد عشق

ای دلت پر نورتر از آفتاب ای کلامت عشق را تفسیر ناب

موج زن در هر کلامت شط نور خطبه‌هایت شرح ناب خط نور

 

بانوان فرهیخته هلدینگ پتروپالایش اصفهان

۱۳ دی ماه سال ۱۴۰۲ مصادف با بیستم جمادی‌الثانی سال ۱۴۴۵ قمری، آسمان مکه آذین‌بند قدوم دختر خورشید است و کعبه و زمزم و صفا سرودخوان آمدن کوثر جاری رسول خدایند.

آری، میلاد ام‌ابیهاست؛ سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان، الگوی تمام جهانیان، برهان خلقت، گلواژه مهر و محبت و شکوفه خوشبوی رسالت و امامت. بدون شک حضرت فاطمه زهرا(س)، جلوه‌ای بی‌بدیل از معجزه آفرینش خداوندی و سرشته در کالبد یک زن است؛ زنی که تجلی وجودی او در نظام هستی، تمثیلی شایسته از تکامل و تعالی در تمامی عرصه‌های زندگی است.

اما امسال روز زن مناسبت دیگری را در خود جای داده و آن هم چهارمین سالروز شهادت بزرگ‌مردی است که دفاع از حقوق زنان را در همه عرصه‌ها بر خود واجب می‌دانست و نه تنها به دنبال حفظ جایگاه زنان در کشور بود، بلکه نگذاشت جایگاه زنان در کشور عراق هم خدشه دار شود و مردانه و آنچه در توان داشت را در طبق اخلاص گذاشت و تا نابودی داعش پیش رفت.

از این رو ما وامدار مادران و همسران شهدا هستیم که در تمام شرایط سخت و با استقامت و با لبخندشان، شکوفایی را برای ما هدیه آوردند، همچنان که امروز به یاد مادران در غزه هستیم که در غم از دست دادن فرزندانشان فریاد حسبنا الله و نعم‌الوکیل سر می‌دهند، باید قدردان افرادی بود که از گفتمان الگوی سوم زنان برای حل مسائل زنان حمایت کردند.

اینجانب ولادت زهرای اطهر (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه بانوان خانواده بزرگ صنعت نفت و به طور خاص به بانوان توانمند، متخصص و پرتلاش هلدینگ پتروپالایش اصفهان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و تقارن آن را با سالروز شهادت سردار دل‌ها و روز ولادت رهبر کبیر و معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گرامی می‌دارم.

دکتر محسن قدیری

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

منبع: روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی