شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ – Saturday 23 November 2024

ساعت: ۱۵:۰۹

کسب نشان عالی کیفیت و مشتری مداری توسط پتروشیمی فارابی

به گزارش “راهبرد انرژی“، این شرکت در اجلاس سراسری کیفیت، مشتری مداری و تعالی سازمانی موفق به کسب نشان و لوح زرین گردید.
️در این آئین که با حضور شرکتها و موسسات مطرح کشور درسالن همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار گردید، پتروشیمی فارابی موفق به اخذ تندیس زرین کیفیت، مشتری مداری و تعالی سازمانی گردید.

منبع: روابط عمومی پتروشیمی فارابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی