یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۲:۱۶

بازدید های دوره ای از طرح های در دست اجرا

دوشنبه سرپرست مديريت طرح هاي پيدمكو،سيدبهاالدين طباطبايي به همراه تعدادی از مدیران با حضور در سايت هاي پتروشيمي بندرامام، اروند و كارون در جريان مسائل آن ها قرار گرفتند.

به گزارش “راهبرد انرژی“، دوشنبه سرپرست مدیریت طرح های پیدمکو،سیدبهاالدین طباطبایی به همراه تعدادی از مدیران با حضور در سایت های پتروشیمی بندرامام، اروند و کارون در جریان مسائل آن ها قرار گرفتند. ابتدا در سایت پتروشیمی بندرامام جهت بازدید از پروژه های احداث تصفیه خانه متمرکز پسماند و آفسایت وخط لوله اتان و بوتان پروپان،نوسازی سیستم کنترل و ابزارهای واحد vc مکانیکال حضور پیدا کردند.

با حضور مدیران اداری و برنامه ریزی، مدیران پروژه ضمن بیان پیشرفت پروژه های جاری و برنامه های در پیش رو به بیان مسائل پرسنلی و مهندسی نیز پرداختند.

تیم بازدیدکننده پس از آن، جلسه ای با مدیران طرح های اروند و الماس برگزار نمودند.

پیدمکو در حال حاضر طرح های توسعه ای اروند شامل پروژه های توسعه ای، احداث خط لوله انتقال آب نمک و pvc2 این پتروشیمی را در دست اجرا دارد.

سرپرست مدیریت طرح های پیدمکو،سیدبهاالدین طباطبایی به مسائل مدیریت طرح مگا پروژه الماس نیز پرداخت که در مرحله مهندسی رو به اتمام است و در خصوص موانع تخصیص زمین و شروع فرایندهای اجرایی نیز به بحث و بررسی پرداخت.

 

طباطبایی با بررسی و تشریح مسائل جاری پروژه ها ضمن تاکید بر تاثیرگذاری مدیریت طرح، در فرایندهای اجرایی و الزام استفاده از توان داخلی شرکت ها، مدیران را موظف نمود که توانمندی مهندسین ایرانی و جایگاه ارتقا پرسنل متخصص را در اجرای پروژه ها در الویت قرار دهد.

معاونت طرح پیدمکو پس از آن در پروژه هایکو حضور پیدا کرد و جلسه ای با مدیران ارشد این پتروشیمی جهت برنامه ریزی پروژه های توسعه ای کارون برگزار شد.

این پروژه با پیشرفت کلی ٨٩٪؜ بخش عظیمی از نصب تجهیزات و اجرایی ان انجام شده و با رفع موانع تامین مالی مجدد با سرعت به مسیر ادامه خواهد داد.

منبع: روابط‌عمومی شرکت مديريت توسعه صنايع پتروشيمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی