شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ – Saturday 21 September 2024

ساعت: ۲۳:۴۷

حضور فعال شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

به گزارش “راهبرد انرژی“،این شرکت‌ حضور فعال در دومین نمایشگاه اوراسیا دارد و تلاش دارد با معرفی شرکت، ظرفیتهای جدید از تعامل و ارتباط با شرکت‌های دیگر گشوده شود.

سردار فرحی جانشین وزیر دفاع ، دکتر محمد مهدی برادران معاون امور صنایع وزارت صمت ، سردار فخاری استاندار تهران ، امیر سرتیپ خواجه امیری معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع ، دکتر عباسی مدیرعامل شستان و‌دیگر مسئولین شستان ، مهندس باتمانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز و هیات مدیره شرکت و دیگر مسئولان از کانتر مخازن که زیر مجموعه شستان است بازدید کردند .

مهندس باتمانی در این بازدید گفت : با تلاش کارکنان ان شاالله بتوانیم همچون جهاد فی سبیل الله در عرصه جهاد اقتصادی خوب عمل کنیم و به نحو احسن شرکت مخازن سبز را معرفی کنیم و بتوانیم تعاملات و ارتباطات خوبی نیز با شرکت‌های کشورهای دیگر داشته‌ باشیم.

روز دوم نمایشگاه ، حدود ١٠٠نفر بازدید کننده از کانتر مخازن بازدید نمودند و کارشناسان شرکت پاسخگوی مراجعین بودند و از مهم ترین آنها می توان به حضور گروهی از وزارت کشور عمان و تعدادی از مدیران ارشد شرکت‌های داخلی و خارجی اشاره کرد.

این نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران به مدت چهار روز از 13 تا 16 آذرماه 1402 با هدف توسعه مناسبات تجاری ایران و اتحادیه اوراسیا در تهران برگزار شد.

دومین دوره این نمایشگاه با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در زمینه نگاه به کشورهای منطقه و توسعه مناسبات با همسایگان با کیفیت بالاتری نسبت به دوره نخست در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.

این نمایشگاه در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع شیمیایی، صنعت خودرو و قطعه سازی، محصولات کشاورزی و مواد غذایی، گردشگری، دارو تجهیزات پزشکی، بانک، بیمه و صندوق های حمایت، دانش بنیان و فناوری‌های نوین، حمل و نقل ریلی، دریایی، جاده‌ای و هوایی،‌تکنولوژی و صنعت برپا است.

منبع: روابط‌ عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی