یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۵:۲۴

ریفورمر واحد ۷۷ شرکت پترو پالایش سهروردی در مرحله خرید قرار گرفت

بسته خرید تجهیز ریفورمینگ به ۷ شرکت پیشنهاد شده از سوی پیمانکار اصلی پروژه، ارایه گردیده بود که ۲ شرکت حاضر در مناقصه از ادامه مسیر انصراف داده بودند و بعد از پیگیری های متعددِ نقطه نظرات مربوط به مسائل مهندسی خرید و بر طرف شدن مشکلات موجود در پیشنهادات فنی، TBE (ارزیابی فنی پیشنهاد دهندگان) برای ۵ شرکت، در فرایند ارزیابی فنی و مهندسی خرید، قرار گرفت.

به گزارش “راهبرد انرژی“، بسته خرید تجهیز ریفورمینگ به ۷ شرکت پیشنهاد شده از سوی پیمانکار اصلی پروژه، ارایه گردیده بود که ۲ شرکت حاضر در مناقصه از ادامه مسیر انصراف داده بودند و بعد از پیگیری های متعددِ نقطه نظرات مربوط به مسائل مهندسی خرید و بر طرف شدن مشکلات موجود در پیشنهادات فنی، TBE (ارزیابی فنی پیشنهاد دهندگان) برای ۵ شرکت، در فرایند ارزیابی فنی و مهندسی خرید، قرار گرفت. برای گزینش و در نهایت انتخاب یک شرکت به عنوان متولی ساخت و خرید تجهیز ریفورمر معیارهایی همچون توان تجهیزاتی، نیروی انسانی کارآمد و مکفی، تخصص و تجربیات مورد نیاز مورد نظر تیم متخصص ارزیابی و کمیته فنی بازرگانی شرکت پتروپالایش سهروردی قرار گرفته بود.

پس از برگزاری تشریفات کمیسیون معاملات و بازگشایی پاکات مالی شرکت برنده تعیین و معرفی شد. لازم به ذکر است یکی از تجهیزات مهم و اصلی در واحد ۷۷ (HPU)، تجهیز ریفورمر است. ریفورمینگ گاز طبیعی در حضور بخار آب یکی از مهمترین روش های تولید هیدروژن به شمار می رود. هدف از اجرای این پروژه، تولید هیدروژن با ظرفیت ۱۰۵ هزار نرمال متر مکعب بر ساعت با درجه خلوص ۹۹٫۹% برای استفاده در واحد گوگرد زدایی از ته مانده برج های تقطیر است.

منبع: روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی