یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۷:۰۶

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان از روند پیشرفت پروژه های شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان بازدید کرد

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان از عملیات عمرانی، میزان پیشرفت پروژه های RHU و HPU پتروپالایش سهروردی بازدید کرد و برنامه های هدف گذاری شده برای این طرح ها را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، دکتر قدیری گفت: پروژه های پتروپالایش سهروردی صفاهان در حالی روز به روز تکامل می یابند که متخصصان داخلی بدون هیچگونه وابستگی فکری و انسانی به خارج از کشور و بدون اتکاء به مسائل تحریمی و حتی ارزهای نوسان دار، کارها را پیش می برند و اتفاقات بزرگ را رقم می زنند.

وی با اشاره به اینکه عامل اصلی ساخت پالایشگاه های جدید در کشور، نخبگان این صنعت هستند گفت: منابع فروانی در کشور وجود دارد که اگر فکر خلاق متخصص داخلی پشت آن نباشد کار به جایی نخواهد رسید و پیشرفتی نخواهیم دید.

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان نیز در این بازدید گفت: پروژه های این شرکت در جبهه های مختلف بصورت ترکیبی ، همزمان و طبق برنامه در حال انجام است.

مهندس شاه محمدی افزود: برای سرعت گرفتن پروژه های شرکت، به جذب متخصصان اقدام نموده ایم و مدیران پروژه نیز مصمم به افزایش تلاش و نظارت ها هستند تا بتوانیم جلوتر از برنامه حرکت کنیم و افق ترسیم شده برای شرکت را زودتر محقق کنیم.

منبع: روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی