یکشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۳ – Sunday 24 November 2024

ساعت: ۲۲:۰۶

کسب عناوین برتر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

به گزارش “راهبرد انرژی“، هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کشور با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط‌عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی، فرهنگ‌سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات، تبیین نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند نشر، دست‌یابی به راه‌کارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط‌عمومی‌ها، ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی و تعامل بین متخصصان و کارشناسان این عرصه و فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه آثار شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیت‌های انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی صورت پذیرفت.

این جشنواره در ۱۱ بخش ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی / بصری، رسا‌نه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال، تبلیغات مکتوب (شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژآگهی در دو حوزه مکتوب و دیجیتال)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانه‌های درون و برون‌سازمانی)، نحوه ارایه آثار و بخش ویژه پذیرای آثار روابط‌عمومی‌های کشور است.

گفتنی است هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این جشنواره حضور یافت و موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شد.

محمد ده‌بیدیان معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیرروابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این ارتباط با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت‌های روابط عمومی و همچنین استفاده از نیروی جوان و خلاق در کسب رتبه‌های برتر این جشنواره تاثیربسزایی داشته است، اظهار کرد: استفاده از آخرین متدهای تولید محتوای حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز از دیگر شاخص‌های موفقیت در این عرصه بوده است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در راستای چشم انداز این شرکت، هوشمندسازی همه اقدامات را در دستور کار دارد، گفت: بر این اساس استفاده از هوش مصنوعی در برنامه های آتی تولیدات روابط عمومی، در اولویت قرار دارد.

منبع: روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی