شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ – Saturday 21 September 2024

ساعت: ۲۳:۰۴

برگزارى اردوى فرهنگى بصیرتى خانواده هاى شرکت مخازن سبز در شیراز

اردوی فرهنگی بصیرتی خانواده‌های کارکنان شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در شیراز به مدت سه روز برگزار شد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، این اردو با دستور مهندس باتمانى مدیرعامل شرکت و هماهنگی و پیگیری روابط‌عمومی مخازن سبز و همچنین همکاری مسئولین عقیدتی سیاسی ساتا براى سومین بار برگزار شد که مورد استقبال خانواده‌های کارکنان شرکت قرار گرفت.

از برنامه‌های این اردوی فرهنگی بصیرتی می‌توان به بازدید از اماکن گردشگری شیراز، برگزاری کلاس مشاوره و روان‌شناسی خانواده، برگزاری مسابقه و اهدا جوایز به خانواده‌ها اشاره کرد.

مدیر فرهنگی شرکت هاى منطقه عسلویه و لامرد با تقدیر از برگزاری این اردوی کارکنان مخازن سبز تصریح کرد اقدام روابط‌عمومی و مدیر عامل شرکت مخازن سبز برای برگزاری این ویژه برنامه شایسته تقدیر است.

وی در جمع کارکنان شرکت و خانواده های‌ایشان که در شیراز برگزار شد گفت: این برنامه باعث افزایش انگیزه کارکنان، افزایش صمیمت و شور و نشاط‌ایشان و خانواده‌ها می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رضایى با اشاره به نقش کلیدی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در پشتیبانی صنعت پتروشیمی کشور و ارزآوری آن خاطرنشان کرد: ایجاد موارد انگیزشی سبب بازدهی بیش‌تر نیروی انسانی می‌شود و ما قدردان زحمات تون هستیم.

وی ادامه داد: در منطقه‌ای که شرکت واقع شده برخی خانواده‌های کارکنان از دیگر مناطق ایران ساکن شده‌اند که نیاز است به‌ایشان نیز توجهی ویژه شود.

مدیر فرهنگی شرکت هاى منطقه عسلویه و لامرد خواستار ادامه برگزاری اردو‌ها شد و گفت در فضایی خارج از محیط کاری، فرصتی خوب برای آشنایی بیش‌تر خانواده‌های کارکنان شرکت با یکدیگر است و نتیجه این اردو‌ها و برنامه‌ریزی خوب در آن‌ها، تعالی و رشد بیشتر کارکنان شرکت خواهد بود.

عبدالمجید کمالی رئیس روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه نیز در حاشیه این اردو اظهار داشت: این برنامه سه روز به همت مهندس باتمانى مدیرعامل شرکت و حاج آقا عطایى مدیر فرهنگى و نظارت بر ضرابط شرعى شرکت هاى شستان و عقیدتی سیاسی ساتا و حاج آقا رضایى برگزار شد و برای خانواده‌های‌های کارکنان برنامه‌های خوبی برگزار شد.

کمالی با تقدیر از همت بلند مدیر عامل شرکت و حاج آقا عطایى مدیر فرهنگى و نظارت بر ضرابط شرعى شرکت هاى شستان و زحمات‌ایشان برای برگزاری این اردو گفت: رضایت‌مندی خوبی در کارکنان شرکت برای این اردو ایجاد شد.

وی افزود: این اردو سه روزه بود و ان شاءالله برای خانواده‌های کارکنان شرکت در دفتر تهران نیز اردوی فرهنگی بصیرتی قم برگزار خواهیم کرد.

رئیس روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه از برگزاری برنامه‌های متنوع در این اردو خبر داد و ادامه داد: با نگاه ارزشمند مهندس باتمانى مدیر عامل شرکت مخازن سبز، این برنامه‌ها ادامه دار خواهد بود.

منبع: روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی