شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ – Saturday 23 November 2024

ساعت: ۰۰:۳۳

تمرکز بر بازاریابی و فروش اولویت نفت پاسارگاد در نیمه دوم سال

مدیرعامل نفت پاسارگاد در نشست با مدیران مجتمع ها، مدیران ستادی و معاونان این شرکت بر اهمیت بازاریابی و جذب مشتریان جدید به عنوان اولویت این شرکت در نیمه دوم سال تاکید کرد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، دکتر مسعود اسفندیار در این نشست که روز دوشنبه 13 شهریور ماه در دفتر مرکزی نفت پاسارگاد برگزار شد، ضمن دریافت گزارش از آخرین وضعیت تولید و فروش در مجتمع های تولیدی و پایانه های صادراتی این شرکت گفت: اولویت امروز ما حوزه بازاریابی و فروش است و از تمامی مدیران می خواهم با ورود به این موضوع، افزایش بیش از پیش فروش محصولات را در دستور کارقرار دهند.
مدیرعامل نفت پاسارگاد افزود: تولید گریدهای جدید و پلیمری و قیرهای خاص در دستور کار ما قرار دارد و برای فروش این محصولات باید رایزنی ها و تمرکز بیشتر بر حوزه بازاریابی انجام گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: رصد روزانه بازار منجر به خرید بهینه مواد اولیه، شناسایی مشتریان و بازارهای جدید خواهد شد و باید با زمانبندی دقیق و برنامه ریزی در جهت تحقق میزان تولید و فروش مورد نظر خود گام برداریم.

نفت پاسارگاد با بهره مندی از 6 مجتمع تولید قیر و 2 پایانه صادراتی بزرگترین تولیدکننده قیر کشور محسوب می شود.

منبع: روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت پاسارگاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی