به گزارش “راهبرد انرژی“، دهمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری در تاریخ ۲۰ مهرماه سال ۱۴۰۲ با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار(صدای مشتری) در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و شرکت های بزرگ دولتی و بخش خصوصی در این اجلاس حضور داشتند.
در این اجلاس سراسری ارتقاء سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، رعایت حقوق مصرف کننده در شرایط بحرانی، آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، راهکارهای افزایش سهم بازار و… مورد بررسی قرار گرفت.
این اجلاس هر ساله و به همت اتاق بازرگانی ایران ، وزارت صنعت و وزارت ارتباطات برگزار می گردد.
شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه توانست در اجلاسی که امروز برگزار شد بر اساس ارزیابی های انجام شده در چهارچوب محور های همایش ، تندیس زرّین رضایت مندی مشتری را در سطح ملی دریافت نماید و از مهندس باتمانی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت در جهت اعتلای فرهنگ مشتریمداری، تقدیر و تشکر شد.
شایان ذکر است انتخاب شرکت های برگزیده این اجلاس ملی ، هر ساله براساس ارزیابی های دقیق صورت گرفته از واحدهای تولیدی و خدماتی برتر کشور و پس از بررسی شاخصهای مختلف از جمله محرکه های کیفی، قیمت گذاری، مدیریت رسیدگی به شکایات، مکانیزم های رضایت مندی مشتریان، برندینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان، برخورد معتمدانه با مشتریان و وفاداری مشتریان صورت گرفته است.