جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ – Friday 22 November 2024

ساعت: ۱۶:۳۲

ایران پلاست فرصتی برای متنوع سازی سبد صادرات محصولات پتروشیمی ایران

رئیس کل امور بین الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست فرصت مناسبی است تا شرکت های پتروشیمی با معرفی دستاوردها و محصولات خود، بازارهای صادراتی خود را گسترش دهند.

به گزارش “راهبرد انرژی“، حسین علیمراد رئیس کل امور بین الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگویی اظهار کرد: نمایشگاه امسال با دوره های قبل تفاوت بسیاری دارد ، در چند سال گذشته به دلیل پاندمی کرونا شرکت های خارجی حضور کمتری داشتند اما امسال شاهد حضور مشارکت کنندگان بیشتری هستیم.

وی افزود: افزایش تعداد شرکت کنندگان ایرانی و خارجی در هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست سبب خواهد شد تا سطح همکاری های مشترک افزایش یافته و تعامل و همکاری های جدید میان شرکت های توانمند ایرانی و شرکت های خارجی حاضر در ایران پلاست تحقق یابد.

علیمراد با اشاره به این که صنایع پتروشیمی ایران و به ویژه صنایع پایین دستی در این رویداد نمایشگاهی می توانند در زمینه تبادل دانش فنی و فناوری های نوین همکاری کنند گفت : رشد صادرات غیر نفتی و شناسایی بازارهای جدید برای محصولات پتروشیمی می تواند منجر به گسترش بازارهای هدف شده و ارز آوری مطلوبی را به همراه آورد .

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از دیروز (یکشنبه،26 شهریورماه) به مدت چهار روز با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

منبع: نیپنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی