یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۵:۲۰

سرپرست منابع انسانی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه منصوب شد

با حکم سرپرست شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، دکتر عباس اسدی سرپرست منابع انسانی شرکت منصوب و مراسم معارفه وي برگزار شد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، با حکم سرپرست شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، دکتر عباس اسدی سرپرست منابع انسانی شرکت منصوب و مراسم معارفه وی برگزار شد.

مهندس انصاری سرپرست شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در این مراسم با تقدیر از زحمات مدیر سابق منابع انسانی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه گفت: مهندس اسدی کارهای خیلی زیادی خواهد داشت.

مهندس انصاری با بیان اینکه کارهای خوبی در منابع انسانی انجام شده خاطرنشان کرد: با ظرفیت های خوب شرکت‌ انتظار داریم در زمینه رفاهیات کارکنان و توسعه‌ آموزش‌ نیروی انسانی گام‌های مؤثرتری برداشته شود در این زمینه منابع انسانی دستورالعمل هایی تهیه کند.

مهندس انصاری با بیان اینکه دکتر اسدی اهل تعامل است و از نیروهای تحصیل کرده در حوزه منابع انسانی است تاکیدکرد: همه نیروهای شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با ایشان همکاری و هم افزایی داشته باشند .

سرپرست شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه گفت: انتظار داریم تا یک‌سال آینده سطح رضایت‌ مندی بین کارکنان افزایش یابد و نیروهای انسانی شرکت با آرامش خاطر در شرکت و خانواده حضور یابند.

دکتر اسدی نیز در این معارفه گفت : هدف منابع انسانی ایجاد محیط کارى بهتر و ماموریت اصلی بهبود و ارتقاء عملکرد سازمانى است.
وی افزود: منابع انسانى در کنار کارکنان زحمتکش شرکت‌ است و هر پیشنهادى و انتقادی که باعث بهبود عملکرد در حوزه پرسنل شود استقبال می‌کند

در این پایان مراسم ، حکم سرپرستی منابع انسانی شرکت از سوی مهندس انصاری به دکتر اسدی اعطا شد.

منبع: روابط‌ عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی