یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۵:۳۳

پیام سرپرست شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به مناسبت رحلت محمدمصطفی (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت امام رضا (ع)

روزهای پایانی ماه صفر در تقویم اسلامی روزهای غم‌بار و حزن‌انگیزی است که یادآور رحلت و شهادت بهترین انسان‌ها و مخلوقات الهی است.

به گزارش “راهبرد انرژی“، پیام مهندس انصاری به شرح ذیل است :

به نام خدا

۲۸ و ۳۰ صفر سالروز رحلت جانسوز رسول مکرم اسلام (ص) و شهادت جانگداز امام حسن مجتبی(ع) و امام علی بن موسی الرضا (ع) است.

پیامبر بزرگوار اسلام در عصر جاهلیت و سقوط ارزش‌های انسانی مبعوث شد و با بنیانگذاری حکومت اسلامی، ارزش‌‌ها و فضیلت‌های انسانی همچون صداقت، درستی، بخشش، وفای به عهد، احترام به حقوق انسان‌ها به ویژه زنان و … را برای بشریت به ارمغان آورد و ادامه دهنده این راه روشن ائمه اطهار بودند .

بدون شک، آشنایی با ابعاد گوناگون شخصیت و زندگی پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار، بهترین الگو و توشه ای است که رهروان آن بزرگواران می توانند سر لوحه کار خود قرار دهند، الگویی که می تواند در دل بحران ها و مشکلات راهگشا باشد و مسیر حق و حقیقت را نمایان کند.

اینجانب رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام ، حضرت ختمی مرتبت ، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت امام رضا (ع) بر همه مسلمانان و دوستداران آن حضرت به ویژه کارکنان شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم که مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آنها در روز قیامت قرار گیریم.

بهزاد انصاری
سرپرست شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

منبع: روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی