یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۱۰:۰۵

بزرگداشت روز خبرنگار در شرکت پتروشیمی پارس

زرگداشت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار در شرکت پتروشیمی پارس با حضور خبرنگاران جنوب استان برگزار شد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، بزرگداشت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار در شرکت پتروشیمی پارس با حضور خبرنگاران جنوب استان برگزار شد.

بازدید از تاسیسات شرکت و مراسم تجلیل از خبرنگاران از برنامه های این روز در شرکت‌ پتروشیمی پارس بود .

یکی دیگر از برنامه های مهم‌ شرکت برای خبرنگاران در ۱۷ مرداد، برگزاری کارگاه‌ مطالبه گری از صنعت بود استاد کارگاه‌ دکتر شیخان مدیرعامل شرکت پازارگاد بود.

دکتر شیخان پیرامون مطالبه گری از صنعت مطالبی ارزشمند ارائه نمود و خود به عنوان یک مطالبه گر تلویحا به روش جدید شورای راهبردی پتروشیمی های پارس که‌ سازمان منطقه ویژه پارس نیز در آن عضو شده و کمیته اجرایی پتروشیمی های منطقه پارس تشکیل شده انتقاد کرد.

اولین بار در شرکت‌های منطقه کارگاهی برگزار شد که در آن مطالبه گری از صنایع آموزش داده می شود مطالبه گری از صنایع نفت‌، گاز و پتروشیمی که تاثیرات و عوارض متعدد در چهار شهرستان عسلویه، کنگان، جم و دیر شده است از وظایف اصلی فعالان اجتماعی و رسانه ای است حق مردم‌ منطقه است بخشی از درآمدهای هنگفت شرکت‌ها به مناطق میزبان اختصاص یابد.

خیلی از شرکت‌های منطقه از مطالبه‌ گران فاصله می گیرند و حتی تلاش می کنند صدای مطالبه گری را خاموش کنند و در یک حیات خلوت دنبال فروش‌ و سودآوری خود باشند اقدام‌ شرکت‌ پتروشیمی پارس برای برگزاری کارگاهی که‌ قطعا منجر به افزایش دانش اهالی رسانه و تشویق ایشان برای مطالبه گری می شود شایسته تحسین است.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس سعی کرده‌ ابتکارات شایسته ی تحسین در برنامه های مختلف خود داشته باشد؛ ماه‌ گذشته نیز مجمع سالانه شرکت‌ با حضور خبرنگاران استان برگزار کرد و خارج از این دو برنامه؛ پتروشیمی پارس از شرکت‌های پیشتاز در ارتباط با رسانه های منطقه‌ و فعال در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی