یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۵:۳۵

مدیرحراست مرکزی:

سازمان سالم نشات گرفته از حراست سالم است

دومین جلسه شورای حراست پتروشیمی سبلان با حضور مهندس سید یاسر دلیری مدیر حراست مرکزی هلدینگ برگزار شد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، مهندس دلیری با بیان اینکه مجموعه حراست امین هر نهاد و سازمانی است تاکید کرد: افتخار فعالیت و خدمت در این جایگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نظام مقدس جمهوری اسلامی به این حوزه اعتمادی راسخ دارد.

مدیرحراست مرکزی ضمن قدردانی از مهندس کریمی مدیرعامل پتروشیمی سبلان به جهت همراهی و حمایت‌های مادی و معنوی گفت: نتیجه این حمایت‌ها رشد و تعالی مجموعه حراست است. همه می‌دانیم که شرکت پتروشیمی سبلان در حال حاضر جایگاه ویژه‌ای در صنعت پتروشیمی کشور دارد و حفاظت و صیانت از این مجموعه بزرگ وظیفه حوزه حراست است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حوزه حراست تصریح کرد: سازمان سالم نشات گرفته از حراست سالم است و خود مراقبتی و حفاظت گفتار درحوزه حراست بسیار مهم است. علاوه بر این، همگرائی و داشتن انسجام سازمانی در حوزه حراست ملاک محیطی امن و آرام است.

همچنین در این نشست صمیمانه مهندس اقلیما سرپرست حراست پتروشیمی سبلان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واحد حراست گفت: داشتن انگیزه معنوی خدمت در حراست از مشخصات بارز نیروهای این واحد است و وظیفه واحد حراست، پیشگیری و امین مجموعه بودن است. خوشبختانه این نگاه مثبت به واحد حراست در شرکت پتروشیمی سبلان وجود دارد و این شایسته ستایش و تقدیر است

گفتنی است بخش پایانی این نشست به پرسش و پاسخ پرسنل حفاظت فیزیکی و بیان مسائل حوزه کاری اختصاص داشت.

منبع: روابط عمومی پتروشیمی سبلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی