شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ – Saturday 21 September 2024

ساعت: ۲۳:۰۶

دوره‌ آموزشی مدیریت بحران و واکنش در برابر شرایط اضطراری در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه آغاز شد.

مهندس یزدانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه گفت: پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برای حفظ قابلیت‌ها، توانمندی و مصون‌سازی سرمایه‌ها و دارایی‌های شرکت در برابر تهدیدها مؤثر و حیاتی است.

به گزارش “راهبرد انرژی“،جناب آقای عبدی سرپرست توسعه سرمایه هاى انسانى شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه گفت: با رویکرد و نگاه ارزشمند مدیرعامل ، دوره‌ های مختلف آموزشی در شرکت برگزار می شود که‌ بخشی از دوره ها مربوط به مدیریت بحران و پدافند غیرعامل است.

جناب آقای عبدی افزود: اتفاق خوبی که در شرکت‌ مخازن شاهد آن هستیم یکپارچگی و همدلی تیم HSE است

همچنین ایشان خاطرنشان کرد: با هم افزایی بخش آموزش منابع انسانی و HSE این دوره‌ با ارزش ، به‌ مدت دو روز در این شرکت برگزار می‌شود.

مهندس جمشیدی مدیر HSE شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه نیز گفت: پدافند غیرعامل در حوزه پتروشیمی چند سالی است که‌ مورد توجه قرار گرفته است.

مهندس جمشیدی افزود: پدافند غیرعامل باید از شروع پروژه در دستور کار باشد.

وی ادامه داد: پرسنل و تمام مجموعه‌ شرکت مخازن سبز باید با پدافند غیرعامل آشنا شوند و در این حوزه باید نقاط ضعف و قوت شناسایی شود.

مهندس یزدانی کاشانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه گفت: پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برای حفظ قابلیت‌ها، توانمندی و مصون‌سازی سرمایه‌ها و دارایی‌های شرکت در برابر تهدیدها مؤثر و حیاتی است.

مهندس یزدانی گفت: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی اقدامی موثر در توانمندسازی نیروهای انسانی است که‌ همچنان باید تدوام داشته باشد

مهندس ژیان مدیر منابع انسانی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه نیز گفت: دوره‌ های مختلف آموزشی با هدف توانمند سازی نیروهای انسانی با حضور استادان برجسته‌ و نخبگان صنعت پتروشیمی برگزار می شود.

مهندس ژیان درپایان : از بخش آموزش بابت تشکیل این دوره و از خدمات پشتیبانی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در این دوره‌ دو روزه مدیریت بحران با محوریت پدافند غیرعامل آموزش های عمومی و تخصصی، اقدامات اپراتوری و طراحی های لازم ارائه می شود.

در پایان از واحد آموزش بابت تشکیل این دوره ها تقدیر و تشکر میگردد.

منبع: روابط‌عمومی شركت مخازن سبز پتروشيمى عسلويه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی