یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۱:۰۷

مهندس یزدانى کاشانى در پیامى تاسوعا و عاشوراى حسینى تسلیت گفت

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به مناسبت ایام الله تاسوعا و عاشورای حسینی: حسین علیه‌السلام همچون خورشیدی، قرن‌هاست که در دل همه انسان‌های آزاده می‌درخشد و در وجود وجدان‌های بیدار تازگی دارد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، مدیرعامل این شرکت در پیامی سالگرد شهادت امام حسین علیه‌السلام و یارانش را تسلیت گفت. پیام به شرح ذیل است:

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً)

از واقعه تاسوعا و عاشورای حسینی قرنها می‌گذرد اما شعله عشق حسینی هم چنان در دلها فروزان است چرا که به فرموده پیامبر صلی الله علیه و اله و سلم از شهادت حسین علیه السلام حرارتی در قلب‌های مومنان است که هرگز به سردی نمی‌گراید.
حسین علیه‌السلام همچون خورشیدی، قرن‌هاست که در دل همه انسان‌های آزاده می‌درخشد و در وجود وجدان‌های بیدار همیشه تازگی دارد. به فرموده مقام معظم رهبری درس عاشورا، درس فداکاری و دینداری و شجاعت و مواسات و درس قیام للَّه و درس محبّت و عشق است.
اینجانب ایام شهادت مظلومانه و سرفرازانه سرور و سالار شهیدان را محضر مقام معظم رهبری و همه آزادگان جهان بویژه کارمندان خدوم شرکت مخازن سبز تسلیت عرض کرده و از همه عزیزان در این روزهای پرفیض التماس دعا دارم.

منبع: روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی