یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۰:۵۸

پیام مدیرعامل شرکت مخازن سبز به مناسبت فرارسیدن ماه محرم حسینی

مديرعامل شركت مخازن سبز پتروشيمى عسلويه با صدور پيامی فرارسيدن ماه محرم و ايام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسين (ع) را تسليت گفت.

به گزارش “راهبرد انرژی“، متن پیام بدین شرح است:

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا

در این پیام آمده است:« محرم آغاز می شود تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایی، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزونی یابد. محرم، وجدان همیشه بیدار تاریخ و ماه پاسداری از حرمت انسان است.

محرم ماه ایثار و از خودگذشتگی و ماه عشق و شور و فریاد و ماه تحول عمیق انقلابی تاریخ ساز و سرفصل حرکتهای الهی ، انسانی و عدالت خواهانه است که مهمترین رخداد جهان اسلام را در دل خویش نهان دارد و کربلا سرزمینی است که عظیم ترین حماسه خدایی بشر در سال 61 هجری در آنجا اتفاق افتاد و موجش سراسر پهنه گیتی را فرا گرفت و علاوه بر صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه پرشکوه جانبازی و شهادت طلبی ، محراب عبادت دل باختگان است ، سکویی است که کربلاییان و عاشوراییان را از خاک تا افلاک و از زمین تا عرش برین پرواز می دهد.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان ، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران مخلص آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم و تمام شیعیان و آزادگان جهان تسلیت و تعزیت عرض نموده، رجاء واثق دارم که همکاران محب اهل بیت شرکت مخازن سبز نیز هم نوا با سایر عزاداران این سرزمین، برپایی هرچه پرشور تر مجالس و آیین های سوگواری آن امام مظلوم را نصب العین خود قرار خواهند داد.»

محمدرضایزدانی کاشانی
مدیر عامل

منبع: روابط عمومى شركت مخازن سبز پتروشيمى عسلويه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی