شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ – Saturday 21 September 2024

ساعت: ۲۰:۵۲

گزارش “شفن” از اثر ۱.۵۸ هزار میلیارد تومانی نرخ خوراک و سوخت

پتروشیمی فن آوران ضمن اعلام محاسبه نرخ خوراک و سوخت گاز، اثر افزایش بهای تمام شده محصولات در سال جاری را ۱.۵۸ هزار میلیارد تومان برآورد کرد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، پتروشیمی فن آوران از محاسبه نرخ خوراک و سوخت گاز 7 و 4 هزار تومان و براورد افزایش 1.58 هزار میلیارد تومانی بهای تمام شده محصولات در سال جاری خبر داد و با وقف نماد ، آماده بازگشایی برای فردا شد.

بر اساس این گزارش، “شفن” پیرو نامه 10 تیر در خصوص تغییر نرخ گاز خوراک و سوخت در سال جاری اعلام کرد: به موجب مصوبه 29 خرداد هیات وزیران ، نرخ گاز مصرفی این شرکت از همان تاریخ برای هر متر مکعب خوراک و سوخت گاز 7 و 4 هزار تومان محاسبه خواهد شد.

با توجه به برآوردهای انجام شده ، بهای تمام شده محصولات تولیدی این شرکت در سال جاری 1.58 هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت. در مبلغ برآوردی صرفا افزایش بهای گاز خوراک و سوخت محاسبه شده و آثار افزایش سایر مواد اولیه مصرفی در تولید متانول و اسید استیک به دلیل نامشخص بودن قیمت آنها لحاظ نشده است . این شرکت کماکان با استفاده از ظرفیت های قانونی ، پیگیری های لازم را از طریق مراجع ذیصلاح تا رسیدن به نتیجه مطلوب انجام خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی