دوشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۳ – Monday 25 November 2024

ساعت: ۱۳:۴۲

آگهی مناقصه عمومی خرید گیج پتروشیمی اروند

موضوع و مدت مناقصه: خرید گیج طبق درخواست ۹۹۵۹۵۳۹ و ۰۰۵۹۸۲۵ شرکت پتروشیمی اروند، به مدت ۸ ماه شمسی و میزان برآورد کلی مناقصه مبلغ ۳۲۰٫۰۰۰ یورو می‌باشد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، فراخوان مناقصه عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی بازرگانی بدون قیمت تراز شده به شماره ۰۱۲/۱۴۰۲/۱ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی وفنی بازرگانی بدون قیمت تراز شده به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

۱- موضوع و مدت مناقصه: خرید گیج طبق درخواست ۹۹۵۹۵۳۹ و ۰۰۵۹۸۲۵ شرکت پتروشیمی اروند، به مدت ۸ ماه شمسی.

۲- میزان برآورد کلی مناقصه: برآورد کلی مناقصه مبلغ ۳۲۰٫۰۰۰ یورو می‌باشد.

۳-زمان و نحوه توزیع اسناد مناقصه:

  1. ۱متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از بارگذاری اطلاعات مربوطه نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.
  2. ۲٫ مدت‌زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت بارگذاری اطلاعات و دریافت اسناد مناقصه از مورخ ۱۵/۰۳/۱۴۰۲ لغایت ۲۲/۰۳/۱۴۰۲ اعلام می‌گردد.
  3. ۳٫ متقاضیان در صورت اختلال در اینترنت و عدم دسترسی و دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه مندرج دربند ۳٫۱، می‌توانند پس از تماس با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶-۰۶۱، در صورت عدم مانع و رادع قانونی، نماینده خود را به‌صورت حضوری از ساعت ۰۸:۳۰ تا پایان وقت اداری مندرج دربند ۳٫۲ به کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند معرفی و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

۳٫۴٫ مناقصه‌گرانی که در سال‌های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته‌اند موظف به ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند می‌باشند در غیر این صورت پیشنهاد مالی آن‌ها در این مناقصه گشوده نخواهد شد و عیناً به وی مسترد می‌گردد.

۴– میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: میزان سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ ۵٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌صورت (ضمانتنامه بانکی، چک تضمین‌شده بانکی و یا واریز وجه نقد) به شماره‌حساب ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ عهده بانک تجارت  شعبه شرکت پتروشیمی اروند.

۵- جلسه توجیهی و شفاف‌سازی: جلسه توجیهی در تاریخ ۲۴/۰۳/۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰ برگزار می‌گردد.

۶– پیش‌نیاز ارزیابی‌کیفی متقاضیان: ۱- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه (موضوع خریدوفروش) یا موضوع مشابه، ۲- پروانه بهره‌برداری/مجوز دانش‌بنیان بودن دارا بودن کارت بازرگانی معتبر در زمینه مناقصه فوق،۳-ارائه گواهی حسن انجام کار از پتروشیمی اروند در صورت وجود سابقه کار با این شرکت (توجه: لازم به ذکر است الزامات عنوان‌شده، پیش‌شرط بررسی اسناد ارزیابی‌کیفی مناقصه گر می‌باشد و عدم ارائه هرکدام از موارد ذکرشده منجر به عدم بررسی اسناد می‌شود)

در ضمن این مناقصه ضریب تأثیر امتیاز فنی بازرگانی ندارد.

۷- نحوه تکمیل و تنظیم پاکات مناقصه: مناقصه‌گران پس از دریافت اسناد مناقصه، بر اساس ماده ۶ دستورالعمل شرکت در مناقصه نسبت به تکمیل، تنظیم و تحویل پاکات اسناد مناقصه بر اساس زمان و نشانی مندرج دربند ۸ اقدام نمایند.

 ۸- زمان و نحوه تحویل پاکات مناقصه: مناقصه‌گران می‌بایست پاکات خود را حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۰۴/۰۴/۱۴۰۲ به‌صورت حضوری به آدرس استان خوزستان، بندر امام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند، کمیسیون معاملات تحویل نمایند.

۹-پیش پرداخت: دارد، ۲۵ درصد مبلغ قرارداد در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی

۱۰-تعدیل: دارد.

۱۱- مدت اعتبار پیشنهادات: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می‌باشد.

۱۲- گشایش پاکات: از مناقصه‌گران در صورت تأیید و کسب حداقل امتیاز ارزیابی‌کیفی و فنی بازرگانی، جهت گشایش پاکات دعوت به عمل می‌آید. گشایش پاکات در مورخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰ برگزار می‌گردد.

۱۲٫۱٫ زمان گشایش پاکات تقریبی بوده و زمان دقیق بعد از ارزیابی‌کیفی و فنی متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌گردد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۶۰۳-۰۶۱ و ۵۲۱۲۶۴۷۶-۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی