یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۶:۰۹

برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت پتروشیمی خارک

مجمع عمومي عادي ساليانه و فوق العاده صاحبان سهام شركت پتروشيمي خارك(سهامي عام) در روز دوشنبه مورخ 8/3/1402 با حضور حدود 90 درصد صاحبان سهام برگزار گرديد.

به گزارش “راهبرد انرژی”، مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده صاحبان سهام شرکت پتروشیمی خارک(سهامی عام) در روز دوشنبه مورخ 8/3/1402 با حضور حدود 90 درصد صاحبان سهام برگزار گردید.
گزارش هیات مدیره به مجمع توسط دکتر بهزادی مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت ارائه گردید که مورد تشویق سهامداران حقیقی و حقوقی قرار گرفت.ایشان به تشریح عملکرد شرکت در سال مالی 1401 بطور جامع و کامل پرداخته و عملکر سال 1401 را در پنج سال اخیر و همچنین فعالیت های شرکت را در حوزه های تولید، فروش و سودآوری سرآمد دانسته که تمامی آن با همت ، تلاش و همکاری همه همکاران و همراهی هیات مدیره محترم شرکت صورت پذیرفته است.
پس از استماع دستور جلسه با حضور سهامداران حاضر در جلسه،‌یه اتفاق آراء ، مبلغ 6300 ریال سود برای هر سهم مورد تصویب قرارگرفت که در همین رابطه مدیرعامل شرکت اعلام نمودند تلاش می گردد سود سهامدارانی که مالک کمتر از یک درصد سهام شرکت باشند ، در هفته جاری پرداخت گردد.
در حوزه فعالیت های اجتماعی ، علاوه بر توصیه مجدد در ساخت یک باب مدرسه در جزیره خارگ توسط شرکت پتروشیمی خارک، پیشنهاد مدیرعامل شرکت مبنی بر بورسیه نمودن تعداد 15 نفر از دانشجویان نخبه استان بوشهر در رشته های مختلف مورد نیاز شرکت پتروشیمی خارک، مورد تائید هیات رئیسه مجمع قرار گرفت.
رئیس مجمع، مدیرعامل و مدیر مالی شرکت در طی برگزاری جلسه نیز به سوالات سهامداران محترم حاضر در جلسه و همچنین بینندگان محترم پخش زنده در پایگاه اینترنتی شرکت و فضای مجازی، پاسخ های کامل ارائه و در پایان جلسه نیز پاسخگوی اصحاب رسانه بودند.

منبع: روابط عمومی پتروشیمی خارک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی