به گزارش “راهبرد انرژی“، مهندس کریمی در این دیدار با اشاره به جایگاه و اهمیت واحد خدمات، به نقش این واحد در افزایش رضایتمندی کارکنان اشاره کرد و توزیع عادلانه خدمات، تحول در خدمترسانی و رفع موانع را از جمله اصلی ترین ماموریت های واحد خدمات معرفی کرد.
وی همچنین در ادامه این نشست صمیمانه بر آموزش و بروز کردن سیستم های آموزشی تاکید کرد و خواستار نوآوری در خدمات و آموزش کارکنان شد.
در پایان این دیدار صمیمانه، کارکنان واحد خدمات با ارایه گزارش ۶ماهه، اهم اقدامات خود را تشریح و مهندس کریمی با تشکر از زحمات پرسنل در واحد خدمات، برای آنان در ادامه مسیر کاری آرزوی موفقیت کرد.