به گزارش “راهبرد انرژی“،به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه؛ در سال 1404، مهندس ظهیر حیدرینژاد و تیم مدیریتی پتروشیمی کرمانشاه، با یک تصمیم استراتژیک، مسیر متفاوتی را برگزیدند: پیشفروش هدفمند تولیدات تیر، مرداد و شهریور در بازارهای صادراتی. این راهبرد، نه تنها مشکل ظرفیت انبار را حل نمود، بلکه به شرکت این قدرت را داد که در مذاکرات تجاری، تمرکز خود را از «فروش تحت فشار» به «فروش با حداکثر سود» منتقل کند.
این تصمیم استراتژیک همچنین ریسک کاهش تولید ناشی از محدودیت انبارش را به صفر رسانده و تا پایان پاییز، پیوستگی روند تولید را تضمین نموده است.
کارشناسان معتقدند اتخاذ چنین رویکردهایی، علاوه بر ایجاد ثبات عملیاتی، میتواند تصویر برند و جایگاه تجاری شرکت را در بازارهای بینالمللی، بهعنوان یک عرضهکننده منظم و پیشرو، تقویت نماید.