شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ – Saturday 23 November 2024

ساعت: ۱۷:۱۸

اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به شرکت پتروشیمی فن‌آوران

در چهاردهمین اجلاس ملی مشتری‌مداری، شرکت پتروشیمی فن‌آوران موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتریان شد.

به گزارش “راهبرد انرژی“،تندیس چهاردهمین اجلاس ملی مشتری‌مداری به شرکت پتروشیمی فن‌آوران اهدا شد.
این اجلاس، که هر ساله با هدف ارتقای فرهنگ مشتری‌مداری و تقدیر از شرکت‌های برتر برگزار می‌شود، بر اساس ارزیابی‌های دقیق از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی برتر کشور و پس از بررسی شاخص‌های مختلف مانند کیفیت، قیمت‌گذاری، مدیریت رسیدگی به شکایات، مکانیزم‌های رضایت‌مندی مشتریان، برندینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان، برخورد معتمدانه با مشتریان و وفاداری مشتریان، شرکت‌های برگزیده را انتخاب می‌کند.
شرکت پتروشیمی فن‌آوران به عنوان یکی از پیشروان صنعت پتروشیمی ایران، همواره توجه ویژه‌ای به تعامل مثبت و موثر با مشتریان خود داشته است و با توجه ویژه به تعامل با مشتریان و تمرکز بر بهبود مستمر محصولات، موفق به کسب این افتخار و دریافت تندیس چهاردهمین اجلاس ملی مشتری‌مداری شد.

منبع: روابط عمومی پتروشیمی فن‌آوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی