یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۰۳:۰۶

پیام مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری

سیاوش میرحاجی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره پتروشیمی پارس در پیامی همکاران ‌ صنعت پتروشیمی و ‌یاوران پارسی این شرکت را به حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کرد .

به گزارش “راهبرد انرژی“، متن پیام بدین شرح است :

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری: هرکس به ایران قوی علاقه‌مند است در انتخابات شرکت کند.
همکاران گرامی‌ صنعت پتروشیمی و ‌یاوران پارسی همیشه همراه، ‌‌‌در مقطع ‌‌حساس کنونی حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری برای تعیین ادامه دهنده راه رییس جمهور شهیدمان بیش از هر زمان دیگری احساس گردیده و بی شک ‌یکی از ‌سرنوشت‌سازترین انتخابات‌‌ تاریخ انقلاب ایران عزیزمان را با ‌بیعت مجدد با ‌امام راحل (ره)، لبیک به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان‌ ‌پیش‌روی ‌داریم. ‌
نظر به تاثیر گذار برنامه ها و عملکرد رییس جمهور آتی،‌کابینه ‌و‌ مدیران عالی مرتبه‌ در تحقق اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برنامه هفتم توسعه ‌کشوراعم از ‌‌توسعه صنعت پتروشیمی و زنجیره ارزش، ‌توسعه سرمایه های انسانی و بالاخص توجه به معیشت کارکنان و کارگران پتروشیمی، چابک سازی و تحقق اهداف ‌‌کسب و کار پتروشیمی پارس،‌ رفع گلوگاه های تولید،‌ فروش،‌ فناوری،‌ نوآوری و ارتقای تاب آوری، توجه به‌ شاخصه های تعیین شده در ‌در‌ بیانات زیر مقام معظم رهبری برای تشخیص اصلح ،‌ ادای تکلیف ملی،‌ شرعی و انقلابی مان می باشد: ‌
• در درجه‌ی اول به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد.
• دوم اینکه کارآمد باشد. شب و روز نشناسد. دنبال کار باشد. توانایی داشته باشد برای کار کردن. از عناصر خوب و همکاران خوب استفاده کند.
• توان کار و نشاط کار همراه با اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب این موجب صلاحیت است. وقتی این صلاحیت وجود داشت این آدمی با این خصوصیات می‌تواند از همه‌ی ظرفیتهای کشور استفاده کند.
به فضل پروردگار متعال،‌ تلاش همکاران و عوامل دست اندرکار، مقدمات ‌برگزاری انتخاباتی‌ پرشور،‌سالم، منظم،‌ با حضور حداکثری ‌همکاران و خانواده های پارسی و اقشار مختلف در صندوق رای مستقر در شرکت پتروشیمی پارس مهیا ‌گردیده و ‌ایمان داریم خانواده بزرگ پارسی ها، ‌حماسه ماندگار دیگری ‌‌در انتخابات روز جمعه هشتم تیرماه رقم خواهند زد. از همکاران صبور، فهیم، بصیر و همیشه در صحنه شرکت پتروشیمی پارس برای حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف مقدس سیاسی و یک حق مهم دعوت بعمل می آورم.

سیاوش میرحاجی
مدیرعامل ونائب رییس هیئت مدیره

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی