یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ – Sunday 22 September 2024

ساعت: ۱۰:۰۳

روابط عمومی پتروشیمی پارس برای دومین بارِ متوالی رتبه برترِ روابط عمومی‌های استان بوشهر را کسب کرد

در آیینِ قدردانی از راویانِ عمل که با حضور استاندار بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق (ع) و جمعی از مدیران استانی در سالن استانداری برگزار شد، از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس به عنوان روابط عمومی برتر استان در حوزه ارتباط با رسانه‌ها تجلیل شد.

به گزارش “راهبرد انرژی“، در آیین تقدیر از راویان عمل به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور استاندار بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق(ع) و مدیران استانی ، روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس به عنوان روابط عمومی برتر استان در حوزه ارتباط با رسانه معرفی شد.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و سرتیپ پاسدار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اهداء لوح از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس صمیمانه تشکر وقدردانی کردند. متن لوح سپاس به شرح ذیل می باشد:

برادر گرامی جناب آقای صادق شهابی

مدیر محترم روابط عمومی پتروشیمی پارس

سلام علیکم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم و با احترام،۲۷ اردیبهشت ماه ،سالروز ملی ارتباط و روابط عمومی ، فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی الگوهای برتر این عرصا و تجلیل از فعالین و سختکوشان آن می باشد اینجانبان برخود لازم میدانیم به مصداق حدیث شریف نبوی« لایشکر الله من لا یشکر الناس» از تلاش ها و مجاهدت های جنابعالی که در نظارت ها و بررسی های بعمل آمده به عنوان چهره برتر روابط عمومی دستگاهها و نهادهای استان و لایتمدار و دارالحماسه بوشهر معرفی شده اید. صمیمانه تشکر وقدردانی نمائیم.

 

توفیقات روز افزون شما را در مسیر خدمت به نظام ولایت در عمل به رهنمودهای گرانسنگ امام راحل عظیم الشان«ره» و فرامین و منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در پرتو عنایات خاصه حضرت بقیه الله العظم «عج» از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

منبع: روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Energy Strategy
اتاق خبر انرژی