به گزارش “راهبرد انرژی“، پیام عبدالمجید کمالی به شرح ذیل است:
بیست و هفتم اردیبهشت ماه که به نام روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده، فرصتی است تا نقش و جایگاه روزافزون این بخش از دانش بشری را که امروزه به قلب تپنده مجموعههای مختلف تبدیل شده، مورد تاکید قرار گیرد.
امروزه روابط عمومی به عنوان نخستین و اصلیترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان و یکی از ابزارهای پیشتاز مدیریت افکار ، نقش بیبدیلی در ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان و جامعه پیرامونی دارد.
از سوی دیگر، روابط عمومی یکی از ساز و کارهای مهم در تصمیمگیریهای مدیریتی و استراتژیک هر سازمان و نهاد است که با اطلاعرسانی هدفمند و فعالیتهای حرفهای و علمی زمینه پیادهسازی این تصمیمات را فراهم میکنند.
روابطعمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه نیز با حمایت مدیرعامل و همکاری کارکنان کوشیده اقدامات مهمی در یکسال گذشته داشته باشد .
(گزارش مختصر) در سال ۱۴۰۲ برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی ، برگزاری نمایشگاه ها (بیست و هفتمین نمایشگاه نفت،اوراسیا وپتروکم)، برنامه ریزی اردوی بصیرت خانوادگی در شیراز و قم ، برگزاری جشن در مناسب های مختلف، برگزاری انتخابات نماینده مجلس ، دعوت از خانواده های کارکنان و برگزاری جشن عید نوروز، برگزاری جشن شکوفه انقلاب در تهران ، بوشهر ، شهرکرد و تبریز، برگزاری برنامه های ملی و مذهبی ، کمک به موکب ها در مناسبت های مختلف، کمک به ازدواج جوانان نخل تقی و عسلویه، کمک به پیشکسوتان نیروی مسلح ، اهدای بسته نوشت افزار به دانش آموزان بی بضاعت ، توزیع بسته معیشتی، راه اندازی بسیج ، کمک به برنامه های فرهنگی، اعزام کارکنان برای مشارکت در مراسم سالگرد شهید سلیمانی ،همکاری با رسانه ها و پاکسازی سواحل عسلویه اشاره کرد.
همچنین حضور موفق در دو نمایشگاه نفت و اکسپو 1403از دیگر برنامه های روابطعمومی شرکت بوده است.
در اطلاع رسانی دستاوردهای شرکت نیز مصاحبه با مدیرعامل و مدیران شرکت و تولید 250 خبر و انتشار آن در رسانه های مختلف استان و کشور از دیگر اقدامات روابطعمومی بوده است .
در پایان ؛ اینجانب این روز خجسته را به همه اصحاب رسانه و فعالان روابط عمومی و ارتباطات به ویژه همکارانم در روابط عمومیهای شرکتهای منطقه پارس جنوبی تبریک عرض نموده و امیدوارم با مردمداری، روشنگری افکار عمومی و استفاده بهتر از ظرفیتهای بومی موجود، موجب همافزایی و همدلی بیشتر بین مردم و صنعت گردند و چون پلی برای انتقال پیامها، انتقادها و پیشنهادها به سطوح مختلف مدیریتی عمل نمایند.
عبدالمجیدکمالى
رئیس روابط عمومى شرکت مخازن سبزپتروشیمى عسلویه